گزارش کارآموزی مدیریت تولید فرآورده های بهداشتی شرکت پاکشو در 77 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تاریخچه شرکت پاکشو
شرکت پاکشو از سال 1340 در کارخانه کوچک به مساحت 400 مترمربع و تنها 5 نفر در آن مشغول به کار بودند آغاز بکار کرد و نخستین محصول خود یعنی مایع طرفشویی گلرنگ را به بازار فرستاد. یک سال بعد مایع سفیدکنند و پس از چهار سال یعنی در سال 1345 مایع شیشهشوی گلرنگ را به بازار مواد شوینده و پاک کننده عرضه کرد شرکت پاکشو در سال 1346 یکی از محصولات خود یعنی جرم گیری توالت گلرنگ را وارد بازار کرد و 6 سال بعد یعنی سال 1351 امتیاز تولید چهار فرآوردة یاد شده بطور رسمی به شرکت پاکشو واگذار شد و به این ترتیب دورة تازه فعالیتهای تولیدی این شرکت تداوم یافت. در طول سالهای 53 و 54 محصولاتی چون پودر لباسشوئی و ظرفشویی و صابون و مایع دستشوئی به بازار عرضه شد.
پس از انقلاب فرآوردههایی در اولویت تولید قرار گرفت که مواد اولیه آن در شرکت وجود داشته باشد. در اجرای این سیاست از سال 68 به بعد تولیدات منحصر به مایع ظرفشوئی، سفید کننده، جرمگیر توالت وشیشهشوی مورد استقبال فراوان و غیر قابل پیشبینی مصرفکنندگان قرار گرفت و در نتیجه شرکت ناچار شد تشکیلات خودرا گسترش دهد.
بطوریکه هم اکنون فعالیتهای تولیدی این شرکت با استفاده از خدمات کارکنان این واحد در بخشهای گوناگون تولید، تحقیقات و توسعه کنترل و کیفیت امور اداری و حتی همچنین نظارت دقیق 40 کارشناس مجرب و ماهر در ردههای دکترا، مهندسی و کارشناسی ارشد با موفقیت ادامه دارد.
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش روابط متقابل (هیر، 1977)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این پرسشنامه توسط هیر در سال 1977 ساخته شده است که شامل 61 گویه در طیف دو درجه ای (موافقم و مخالفم) بوده و دارای 3 خرده مقیاس (حالت نفسانی بالغ، حالت نفسانی کودک و حالت نفسانی والد) است. در پژوهش استادرمضان و همکاران (1394) که هنجاریابی این پرسشنامه را انجام داده اند بعد از انجام تحلیل عاملی تاییدی تعداد گویه ها از 61 گویه با حذف 40 گویه به دلیل بار عاملی کمتر از 30/0 به 21 گویه کاهش یافت و در 8 مولفه طبقه بندی گردید.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 21
تعداد مولفه : 8 مولفه (کودک مطیع و سازگار، بالغ عملگرا، والد کنترل گر و مستبد، والد حمایتگر، والد احساسی، والد عملگرا، بالغ اخلاقی، بالغ دانشمند)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 3
قیمت : 3,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پرسشنامه مدیریت دانش و نوآوری مارکوس و همکاران 2006 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
این پرسشنامه در سال 2006 توسط مارکوس و همکاران ساخته شده است.
برای هر گزینه کاملاً موافقم 5 امتیاز، موافقم 4 امتیاز، نه موافقم نه مخالفم 3 امتیاز، مخالفم 2 امتیاز و کاملاً مخالفم 1 امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید:. ...................
امتیاز 80- 55: نشان میدهد که اقدامات اثربخشی در زمینه مدیریت دانش در سازمان انجام میشود. چنین اقداماتی به احتمال زیاد باعث ایجاد نوآوری در سازمان میشود.امتیاز 55- 30: نشان میدهد که اقدامات سازمان در زمینه مدیریت دانش تا حدودی اثربخشی میباشد. چنین اقداماتی احتمالاً باعث ایجاد نوآوری در سازمان میشود.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها:
16
تعداد مولفه:
مولفه ندارد
روایی و پایایی:
دارد (داخلی و خارجی)
نحوه نمره گذاری:
دارد
منبع:
دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:
WORD و قابل ویرایش
قیمت : 3,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی