تحلیل پیاده راه هفده شهریور از میدان امام حسین تا میدان شهدا ، درس برنامه ریزی کالبدی و تحلیل فضا در 115 اسلاید زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه
چندی از مطالب موجود :
جداره
فرم شهر مصالح
کف
خط آسمان
توده و فضا
ترافیک
قیمت : 9,500 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت بررسی چرخدنده سنکرونیزه در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت pptx
چرخدنده سنکرونیزه
در خودرو دستگاه هائی لازم است تا نیروی تولید شده موتور رابه چرخها منتقل نموده وخودرو رابه حرکت درآورد ویادرموقع توقفهای کوتاه نیروی موتور راازچرخها قطع نماید .برای انتقال نیروی موتوربه چرخها ، بین موتور وچرخها دستگاه مختلفی به نام دستگاههای انتقال نیرو واقع شده است.
دستگاههای انتقال نیرو شامل دستگاههاوقطعاتی هستندکه بین موتوروچرخهاقرارگرفته ونیروی حاصله موتورراپس ازتغییر وتبدیل به چرخها منتقل وسبب حرکت خودرومی گردند. محور حرکت بستگی به سیستم خودروممکن است درچرخهای عقب ویاچرخهای جلو قرار گرفته باشد.
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت بررسی شناخت الگوی خانه های ایرانی در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب :
دانلود پاورپوینت معماری در خانههای ایرانی
معماری در خانههای ایرانی
دانلود پاورپوینت الگوی خانه های ایرانی
الگوی خانه های ایرانی
چیست؟
تاریخچه ارگونومی
تعریف خانه
معماری در خانههای ایرانی
سکو
سردر ورودی
در ورودی
هشتی
دالان
ایوانها
حیاط و اتاقهای اطراف آن
حوض
آشپزخانه
سرویسها
جهت ساخت خانه
گودال باغچه
بام
سرابستان
زمستان نشین
تابستان نشین
بهار خواب
اتاق کرسی
پایاب
شوادان
شبستان
شناشیل
آب سرا
کنده
اتاق بادگیر
الگوی خانه های ایرانی
سکو در خانه های ایران
سردر ورودی در خانه های ایران
در ورودی-هشتی در خانه های ایران
دالان در خانه های ایران
ایوانها در خانه های ایران
حیاط در خانه های ایران
حوض در خانه های ایران
آشپزخانه در خانه های ایران
سرویس در خانه های ایران
جهت ساخت خانه در خانه های ایران
گودال باغچه در خانه های ایران
بام در خانه های ایران
سرابستان در خانه های ایران
زمستان نشین در خانه های ایران
تابستان نشین در خانه های ایران
بهار خواب در خانه های ایران
اتاق کرسی در خانه های ایران
پایاب در خانه های ایران
شوادان در خانه های ایران
شبستان در خانه های ایران
شناشیل در خانه های ایران
آب سرا در خانه های ایران
کنده در خانه های ایران
اتاق بادگیر در خانه های ایران
دانلود پروژه معماری اسلامی
پروژه معماری اسلامی
معماری خانه های ایرانی
خانه های ایرانی در گذشته
قسمتهای خانه های ایرانی دانلود پروژه انسان،طبیعت،معماری
پروژه انسان،طبیعت،معماری
انسان،طبیعت،معماری
دانلود پروژه مبانی نظری
پروژه مبانی نظری
مبانی نظری
دانلود پروژه معماری اسلامی
پروژه معماری اسلامی
پروژه معماری اسلامی (خانه های ایرنتی) دانلود پروژه معماری اسلامی 2
پروژه معماری اسلامی 2
پروژه معماری اسلامی 2(خانه های ایرانی)
دانلود پروژه خانه های ایرانی
قیمت : 8,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پروپوزال مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و سبک های تصمیم گیری در سوء مصرف کنندگان شیشه و هروئین با افراد بهنجار در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
مقدمه
سوء مصرف مواد مخدر به عنوان یک معضل بزرگ اجتماعی، قانونی و فردی مورد توجه جامعه شناسان، سیاستمداران، روان شناسان و پزشکان میباشد. این موضوع نشان دهندهی آن است که پدیده اعتیاد یا سوء مصرف مواد دارای ابعادی چند گانه میباشد و عوامل فردی، خانوادگی، فرهنگی، اقتصادی و... در بروز و شیوع آن تاثیر میگذارند. با این که در کشور ما این پدیده به عنوان عادتی نا مقبول تلقی شده است، طبقات مختلف اجتماع با این معضل بزرگ به صورت جدی درگیر میباشند(بک، رایت، نیومن، لیز،1380).
اختلالات سوء مصرف مواد از رایج ترین مشکلات روانپزشکی است و از تعامل عوامل ژنتیکی و محیطی ناشی میشود. این اختلالات میتواند در اثر مصرف الکل، مواد افیونی، حشیش، متآمفتامین، هروئین و غیره به وجود آمده و به شکل مستی، وابستگی و سوء مصرف خود را نشان دهد(اسماعیلی،1382).
انجمن روانپزشکی آمریکا( 2000) علائم وابستگی به مواد را شامل مجموعه ای ازعلائم جسمانی، رفتاری و شناختی میداند که بر اساس آن فرد علی رغم داشتن اختلالات وابسته به مواد، مصرف آن را ادامه میدهد. در چنین مواردی، الگویی از مصرف وجود دارد که معمولاً منجر به تحمل، محرومیت و رفتار اجباری برای مصرف میشود مطابق با این تعریف، سوء مصرف مواد منجر به تخریب کارکردهای روانی یا جسمانی میشود. در حالی که وابستگی وقتی ایجاد می شود که فرد به صورت اجباری و غیر قابل کنترل به مصرف پرداخته و در صورت عدم مصرف علائم ترک را نشان دهد( ابوصالح، 2006).
مت آفین که کریستالیزه آن در کشور ما با نام شیشه رواج یافته است یکی از مواردی است که به شدت مورد سوء مصرف قرار گرفته و از نظر ساختمانی با ناقلهای عصبی نوراپی نفرین، اپی نفرین و دوپامین مربوطند و به نام داروهای مقلد سمپاتیک یا محرک سیستم عصبی مرکزی شهرت دارند و بلافاصله پس از مصرف حالتی به نام فلاش یا راش (اوج لذت ) در فرد ایجاد میشود. از جمله علائم جسمانی و روانی این ماده میتوان به احساس انرژی زیاد، فشار خون بالا، پر حرفی، اضطراب، توهمات شنوایی، هذیان های گزند و آسیب و رفتارهای روان گسیخته اشاره نمود( کاپلان و سادوک، 2003 ترجمه رفیعی و همکاران 1382).
یکی دیگر از مواد مخدری که اخیراً به جای تریاک رواج پیدا کرده و مورد استفاده قرار میگیرد هروئین میباشد. هروئین یکی از مشتقات نیمه مصنوعی مرفین است و اثر این ماده روی مغز و نخاع شدیدتر از مرفین است و در بین تمامی مواد مخدر افیونی قدرت اعتیاد آوری بیشتری دارد.
تحقیقات نشان دهندهی آن است که سوء مصرف کنندگان هروئین نسبت به سایر مواد افیونی دیگر نسبت به اختلالات اضطرابی و روان پریشی آسیب پذیرترهستند(باوی،1388).
یکی از متغیرهای مهمی که در زمینه سوء مصرف مواد در تحقیقات قبلی مورد بررسی قرار گرفته است طرح وارههای ناسازگار اولیه است. طرحواره های ناسازگار اولیه الگوهای هیجانی و شناختی خود آسیب رسانی هستند که در ابتدای رشد و تحول در ذهن شکل گرفتهاند و در مسیر زندگی تکرار میشوند و رفتارهای ناسازگار در پاسخ به این طرحواره ها به وجود میآیند(یانگ، کلوسکو، ویشار،1950). یانگ(1990-1999 ) معتقد است بعضی از این طرحواره ها به ویژه آنها که عمدتاً در نتیجه تجارب ناگوار دوران کودکی شکل میگیرند ممکن است هسته اصلی اختلالات شخصیت و بسیاری از اختلالات مزمن محور I از جمله سوء مصرف مواد قرار بگیرد.
اهداف پژوهش
الف- مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه در سوءمصرف کنندگان شیشه، هروئین و افراد بهنجار.
ب- مقایسه سبک های تصمیم گیری در سوءمصرف کنندگان شیشه، هروئین و افراد بهنجار.
پرسش های پژوهش
الف- آیا تفاوت معناداری میان طرحواره های ناسازگار اولیه در سوءمصرف کنندگان شیشه وهروئین با افراد بهنجار وجود دارد؟
ب- آیا تفاوت معناداری در سبک های تصمیم گیری در سوءمصرف کنندگان شیشه وهروئین با افراد بهنجار وجود دارد؟
قیمت : 12,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پروژه آماری آیا کسانی که در دروس تفهیمی موفق هستند در دروس حفظی نیز موفق خواهند بود؟ در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
خلاصه:
دانش آموزان معتقداند کسانی که در دروس تفهیمی موفق هستند در دروس حفظی نیز موفق خواهند بود در این پروژه سوالی که مورد بررسی قرار گرفت این بود که آیا ارتباطی بین دروس تفهیمی و دروس حفظی وجود دارد؟
جامعه آماری در این پروژه تمام دانش آموزانی بودند که با دروس تفهیمی و دروس حفظی سرو کار داشتند.
نمونه آماری در این پروژه،دانش آموزانی بودند که از طریق اعداد تصادفی از بین دانش آموزان مدارس شهرستان قوچان انتخاب شدند.سپس با استفاده محاسبات آماری بر روی پرسشنامه ای که توسط دانش آموزان پر شده بود این پروژه انجام شد.
نتیجه تحقیق نشان داد که ارتباط محسوسی بین دروس حفظی و دروس تفهیمی وجود دارد.
مقدمه:
اگر بخواهیم کلیه دروس را تقسیم نماییم، می توانیم آنها را به دو دسته ی حفظی و تفهیمی تقسیم کنیم در دسته دروس حفظی می توان زبان وادبیات فارسی، تاریخ،جغرافیا،تعلیمات دینی،علوم اجتماعی و عربی را نام برد .
برای گروه تفهیمی نیز می توان دروس ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زبان خارجه و... را نام برد . دروس زبان و ادبیات فارسی را نمی توان به طور کامل در گروه دروس حفظی جای داد.
چون اولاً ما این درس را از ابتدای مدرسه رفتن یعنی از کلاس اول دبستان تا آخر تحصیلات در میان دروسمان داریم و دوماً آنکه ما خودمان فارسی زبان وایرانی هستیم و این درس ، زبان خودمان است . پس جایز نیست که بگوییم ادبیات جزو دروس حفظی است .
هر گروه حفظی و تفهیمی سختی ها و آسانی های خاص خود را دارد . مثلا در گروه حفظی حجم اعظم دروس یا اینکه مجبوریم دروس را در طول سال چندین بار مطالعه کنیم از مشکلات آن باشد ولی در گروه مفهمومی شاید دروس حجم زیادی نداشته باشند وخوبی دیگر این دروس این است که اگر یک بار درس را یاد گرفتی ، دیگر لازم نیست که آنرا خیلی خواند و برای امتحان ، کافیست یک یاد آوری کوچک شود . ولی همین که بتواینم یک بار درس را فرا گیریم خود مشکل بزرگی است که باز این مشکل در دروس حفظی دیده نمی شود .
همه در امتحانات معمولا در دروس تفهیمی اضطراب بیشتری دارند . وبه نظرشان دروس حفظی خیلی راحت تر می آید . هدف این تحقیق بررسی میزان موفقیت در میان دروس حفظی وتفهیمی است .
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی