مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سازمانی ( فصل دوم پایان نامه ) در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه
منبع : دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
تعریف و مفهوم هویت سازمانی
فسنفلد (2011) میگوید هویت سازمانی عبارت است از تعریفی که توسط اعضای سازمان، نسبت به آن سازمان، مطرح میشود، به گونهای که در آن سازمان را از سازمانهای دیگر متمایز میسازد (ساغروانی و دعائی، 1391، ص 146). وندیک و رولف (2008) هویت سازمانی را به عنوان یک رابطه شناختی در نظر میگیرند و از نظر آنها زمانی این رابطه ایجاد میشود که فرد در مفهوم فرد ویژگیها و خصوصیات مشابه با افراد موجود در سازمان داشته باشد هویت سازمانی مفهومی است که برای توصیف رابطه فرد با سازمان بکار میرود. به نظر وی (2007) فرض اساسی این است که هر موجودیتی دارای یک هدف است که آن موجودیت را تعریف نموده و واقعیت آن را نمایان میسازد، بنابراین هویت سازمانی میتواند به عنوان عنصری که مختصات اصلی یک سازمان را بازگو مینماید، تعریف شود (رحیمنیا و نیکخواهفرخانی، 1390).
از دیدگاه پوسا (2006) هویت سازمانی شامل آن دسته از ویژگیهایی است که اعضای سازمان به عنوان ویژگی اصلی سازمان احساس میکنند، ویژگیهایی که سازمان را بهطور منحصر به فرد توصیف مینمایند و در طول زمان از ثبات نسلی برخوردارند. به عبارتی وقتی به گذشته، حال و آینده سازمان مینگریم، آن دسته از ویژگیهای سازمان که محوریترین، پایدارترین و متمایزترین ویژگیها به شمار میآیند، هویت سازمان را تشکیل میدهند. همچنین هویت سازمانی عبارت از تلاش برای پاسخدادن به این پرسش است که ما به عنوان سازمان که هستیم؟. در تعریفی دیگر، فولر و همکاران (2006) هویت را به منزله یک سازه شناختی- ادراکی و ایجادکننده بستری برای شکلدهی و تفسیر ایدهها و احساسات کارکنان نسبت به سامان تعریف کردهاند و این احساس هویت متاثر از جنبههای محوری، بادوام و متمایز سازمان دانسته شده است. اعضای یک سازمان هنگامی که ویژگیهای مشخصه سازمان را به منزله ویژگیهای تعریف شده خود میپذیرند، از نظر روانی به آن سازمان منتسب میگردند.
به نظر اپیتروپکی و مارتین (2005) هویت را میتوان در طیفی از هویت شخصی تا هویت اجتماعی در نظر گرفت و هویت سازمانی میتواند به عنوان مشکل خاصی از هویت اجتماعی مفهومسازی شود، و در این زمینه هریس و کامرون (2005) به نقل از مائل و همکاران بیان میکنند که هویت سازمانی براساس درونیکردن ویژگیها، اهداف و موفقیتهای سازمانی توسط کارکنان مشخص میگردد، به نحوی که فرد نسبت به سازمان احساس یگانگی و تعلق میکند و به میزان پذیرش کارکنان از اهداف، ارزشها و مقصد سازمانی اشاره میکند (فاستر و هایت، 2007). به زعم راواسی و ون رکام (2003) هویت سازمانی را میتوان " آن گونه که افراد درون سازمان، خود را به عنوان اعضای یک گروه، سازمان یا اجتماع شناسایی و طبقه بندی می کنند" تعریف کرد (محمدزاده و همکاران، 1392).
از دیدگاه فورمن و وتن (2002) هویت، اساساً در برگیرنده یک رشته باورها یا معانی است که به سئوال " من چه کسی هستم" یا در مورد سازمان، " ما چه کسانی هستیم" پاسخ میدهد. به زعم فولر و همکاران (2006) این عامل، زمانی اتفاق میافتد که فرد از خویشتن به عضویتش در سازمان متصل گردد. همچنین کان و نلسون (2002) هویت سازمانی به حدی اشاره میکند که
قیمت : 19,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پرسشنامه استرس انتظارات تحصیلی انگ و هوان 2006 در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پرسشنامه استرس انتظارات تحصیلی:
انگ و هوان (انگ و هوان، 2006) پرسشنامه حاضر را به منظور تنیدگی ادراک شده به وسیله دانش آموزان در موقعیتهای آموزشی طراحی کردهاند. دارای دو خرده آزمون استرس ناشی از انتظارات والدین/ معلمان و استرس ناشی از انتظارات شخصی از خود، سئوالهایی مانند 1- وقتی که نتوانم انتظارات والدینم را برآورده کنم، خودم را سرزنش میکنم است 2- وقتی که در مدرسه عملکرد خوبی ندارم، احساس میکنم معلمم را ناامید کردهام مربوط به خرده آزمون استرس ناشی از انتظارات والدین/معلمان، و سئوال های وقتی که نتوانم در حد معیارهای خودم باشم، دچار استرس میشوم وقتی در حد انتظارات خودم عمل نمیکنم، احساس میکنم عملکرد چندان خوبی نداشتم است. به مؤلفه استرس ناشی از انتظارات شخصی مربوط است.
در این پرسشنامه نمرات بالاتر نشان میدهد که فرد استرس بیشتری دارد. این پرسشنامه 9 سوال دارد که با روش درجه بندی لیکرت 5 درجهای از هرگز(1 نمره)، به ندرت(2 نمره)، گاهی اوقات(3نمره)، اغلب(4نمره)، تقربیا همیشه(5 نمره) درجه بندی شده است
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد سوال ها: 9
مولفه (خرده مولفه ها): مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قیمت : 3,500 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
جزوه اصول مربیگری در بدمینتون (کلاس مربیگری بدمینتون)، تنظیم شده در 70 صفحه، همراه با ذکر منابع، فرمت doc
دانلود جزوه اصول مربیگری در بدمینتون
این جزوه مناسب برای مربیان بدمینتون، دانشجویان تربیت بدنی ، دبیران ورزش ، بازیکنان سطح عالی بدمینتون می باشد .
بدمینتون بازی است که با راکت توپ پردار یا پلاستیکی در زمینی که به وسیله تور به دو قسمت مساوی تقسیم شده است ، انجام می شود . این بازی در هوای آزاد نیز انجام می گردد . باید توجه داشت توپ بدمینتون سبک می باشد در نتیجه در مکان هایی که باد می وزد به طور دلخواه نمی توان بازی کرد . هرگاه در هر قسمت زمین یک نفر قرار بگیرند آن بازی را یک نفره و یا سینگل و هرگاه دو نفر قرار گیرند آن را بازی دونفره یا دوبل می گویند . در این بازی تا مادامی که توپ در فضای بین زمین ها قرار دارد بازی ادامه می یابد ولی زمانی که توپ به زمین یا موانعی برخورد کند و بازی قطع شود بازی از جریان خارج می شود. در ضمن بازیکنان هربار نمی توانند بیش از یک ضربه به توپ وارد نمایند.
عناوین مطالب در جزوه اصول مربیگری در بدمینتون
تاریخچه بدمینتون
تاریخچه بدمینتون ایران
بدمینتون چیست ؟
وسایل بازی بدمینتون
چرا بدمینتون بازی کنیم ؟
برای بازی بدمینتون به چه چیز هایی نیاز است ؟
چگونگی بازی:
شرح بازی
شروع بازی
امتیاز های بازی
قاعده سرویس در بازی تک نفره
قاعده سرویس در بازی دونفر
مراحل آموختن بازی
چگونگی بازی تک نفره و دو نفره
درس های نخستین برای آموزش بازی
طرح درس
سازمان دهی بازیکنان در زمین
ارزیابی درس
مشکلات بازیکن
راه حل :
آموختن ضربه – حرکت ها ( شیوه دیگر محور )
نظر کلی
شیوه خودمحور
ضربات بالای سر
ضربات زیر بازو
ضربات میانه زمین
ضربات جلو زمین
شیوه اصلی گرفتن راکت
شیوه اصلی گرفتن راکت در فورهند
شیوه اصلی گرفتن راکت در بک هند
گرفتن چند منظوره راکت
تمرین های گرفتن راکت
تمرین های خارج از زمین
تمرین های داخل زمین
جایگیری در شروع بازی و چرخه ضربات
شیوه اصلی ایستادن
ایستادن دفاعی
ایستادن در وضعیت حمله
بازی تک نفره
ضربات و کاربرد آن ها به عنوان حرکات تاکتیکی
تاکتیک ها و اصول حمله
ساختار منطقی بازی
حالت های بازی
آموختن حرکت به سوی عقب زمین
بازی تک نفره
آموختن حرکت به سوی جلو زمین
آموختن حرکت به سوی دو طرف زمین
تمرین های بازی تک نفره
برخی تمرین ها ترکیبی از دو نوع اند
بازی تک نفره – دو نفره
بازی تک نفره – دو نفره
پیشرفت اجرای برگردان لب تور به عنوان حرکتب تاکتیکی
پیشرفت اجرای ضربه کیل در جلوی زمین
بازی دونفره
کارکرد تیم
آرایش تهاجمی
آرایش دفاعی
ایستادن دفاعی
آرایش تهاجمی ((جلو و عقب )) در جلو زمین
توپ بالاتر از تور
توپ زیر ارتفاع تور
آرایش سه بازی
بازی بدون اسمش
کلیر و دراپ شات
توجه
تمرین های جایگیری در بازی
مرین های مهارتی در بازی دو نفره
سرویس آهسته و برگردان سرویس
عملکرد بازیکنان ، سه جنبه اصلی دارد
مهارت تکنیکی
مهارت تاکتیکی
اجرای ضربه ها
وضعیت راکت در آغاز کار
آمادگی
ضربه
بازگشت به وضعیت اولیه
عمل پرتاب
کلیر بک هند
سرویس
سرویس پائین
سرویس بلند
دریافت سرویس
منابع:
نام کتاب : ………….. آموزش گام به گام بدمینتون
نویسنده : ………………………………….. جیک دوانی
ترجمه : ……………………………… شهرام رجب زاده
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت بررسی انواع ویتامین ها از مفهوم تا منابع و نقش ویتامین در بدن در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
ویتامین ها
کلمهٔ ویتامین از واژه یونانی ویتا به معنی «زندگی» است.
ویتامینها ترکیبات عالی هستند که به مقدار خیلی جزئی برای سوخت و ساز مواد غذایی و اعمال حیاتی بدن و رشد و نمو و تندرستی ضرورت دارند.
ویتامینها سبب تسهیل دگرگشت (سوخت و ساز بدن)، اسیدهای آمینه، چربیها و کربوهیدرات ها میشوند و رشد و نمو و ترمیم سلولهای بدن را میسر میسازند. برخی از ویتامینها سبب جذب مواد غذایی در روده میشوند و بعضی نیز به عنوان کاتالیزور عمل میکنند. عمل آنها بر روی بافتهای اپی تلیال و همچنین استخوان بوده و در مجموع هر کدام از آنها از بروز یک عارضه جلوگیری میکند.
قیمت : 12,500 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
گزارش کارآموزی مدیریت پسماندهای بهداشتی و درمانی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش
«دیباچه»
پسماندها از ابتدای خلقت بشری همواره همراه انسان بوده و هستند و با پیشرفت علوم و فنون و گسترش فناوری هم از نظر نرم افزاری و هم از نظر سخت افزاری اشیاء و وسایلی چه در حین تولید و چه پس از مصرف به نظر اضافه و زاید تلقی میشود که همواره ذهن انسانها را به خود مشغول کرده است. ابتدا مواد زاید و ضایعات به دلیل توان بالای پالایندگی طبیعت و مکانیسمهای طبیعی و ساده بودن پسماندها بدلیل سادگی مواد و کالاهای مورد استفاده بسادگی و پس از گذشت مدت زمان مشخص و قابل قبول و در شرایط محیطی طبیعی مضمحل شده و خطری را برای به صورت کل و جزء در برنمیداشت.
به تدریج و با همهگیری و گسترش شهرنشینی به ویژه در قرون اخیر و تنوع محصولات مورد استفاده و پیچیدگی محصولات به ویژه پس از اکتشاف و استخراج نفت و فرآوردههای آن و پتروشیمی مواد پلاستیکی به ویژه از تنوع بالایی برخوردار شدهاند و غالباً برای بستهبندی با استفاده در ساختار محصولات مختلف بکار برده میشوند.
در راستای تقسیم کار و بوجود آمدن نهاد بلدیه و سپس شهرداری در ایران وظیفه تمیز نمودن معابر و جمعآوری ضایعات و پسماندهای شهروندان بر عهده این نهاد قرار داده شده است.
شهرداری تهران نیز از ابتدای تشکیل و قبل از آن بلدیه وظیفه جمعآوری زبالهها را از سطح شد تهران از ابتدای انتخاب آن به عنوان پایتخت قاجاری و تا به امروزه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است که بعضی از آنها پیوسته با مدیریت شهری همراه بوده است و به نظر میرسد که حل آن نیازمند برنامهریزی اساسی و پیگیری مستمر و فرهنگسازی و آموزش مستمر و مدیریت واحد میباشد که یکی از آنها موضوع پسماندهای این کلان شهر یا کشور شهر میباشد.
مدیریت پسماند در شهر تهران که حدود هفت میلیون شهروند ساکن در شب و حدود دوازده میلیون نفر در روز را در خود پذیرفته است و پهنه آن نیز در امتداد کوهپایههای البرز از غرب به شرق و تا جنوب تا دشت ورامین و تا جاده ساده ادامه دارد دارای پیچیدگیهای مشخص نامعینی میباشد.
سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران یکی از اولین سازمانهای تخصصی تشکیل شده در شهرداریهای سراسر کشور میباشد که پس از تاسیس و تصویب اساسنامه آن توسط سازمان شهرداریهای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ آن در سال 1370 رسمیت یافته و به کار خود ادامه میدهد که از مهمتر یا اهداف آن که در نظر گرفته شده است به تفکیک کامل پسماندها از مکان تولید و بازیافت آنها میباشد که خوشبختانه به نظر میرسد در سالهای اخیر در این راه به توفیق دست یافته و در جهت اهداف خود با سرعت قابل قبولی حرکت میکند. یکی از پسماندهایی که در حوزة شهری تولید آن ناگیزیر به نظر میرسد. پسماندهای غیرعادی به ویژه پسماندهای پزشکی میباشد که با وجود استقرار مراکز بهداشتی و درمانی متعدد با مدیریتهای مختلف و متعدد راهبردی دفع ایمن و بهداشتی این نوع زایدات با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.
·«تقسیمبندی و تعریف پسماندهای بهداشتی و درمانی»
پسماند بنا به تعریف قانون به موادی گفته میشود که از نظر تولید کننده زاید تلقی میشود این مواد شامل جامد، مایع و گازها به جز فاضلاب میباشد.
پسماند پزشکی (بیمارستانی) به پسماندهای عفونی و زیانآوری ناشی از بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاههای تشخیص طبی و سایر مراکز مشابه گفته میشود سایر پسماندهای خطرناک بیمارستانی از مشمول این تعریف مستثنی میباشند.
به نظر میرسد که پسماندهای عادی تولیدی بیمارستانها و پسماندهایی که به دلیل بالا بودن حداقل یکی از خواص خطرناک از قبیل سمیت، بیماری زایی، قابلیت انفجار یا اشتعال، خورندگی و شمابه آن که نیاز به مراقبت ویژه دارند در بیمارستانها تولید میشود که عفونی نمیباشند و نیاز به مدیریت و اتخاذ روشهای مشخص و متفاوت دارند.
قیمت : 5,200 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی