پروژه آمار جدول فراوانی نمرات درس ریاضی 25 دانش آموز در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست
. جدول فراوانی ................................................................................. 2
. توضیح نمودارها ............................................................................... 3
. نمودار ساقه و برگ .......................................................................... 4
. نمودار ستونی ................................................................................ 5
. نمودار تجمعی ................................................................................ 6
. نمودار دایره ای ............................................................................... 7
. محاسبات آماری ............................................................................. 8
. نتیجه گیری .................................................................................. 9
توضیح در رابطه با نمودار ها:
نمودار ساقه و برگ:
برای رسم نمودار ساقه و برگ ابتدا یک جدول فرعی رسم کرده وسپس در قسمت ساقه از کوچکترین و بزرگترین دهگان را به ترتیب از بالا تا پایین می نویسیم سپس یکان هر داده را در قسمت برگ مقابل دهگان آن می نویسیم.
بعد از تکمیل شدن جدول فرعی قسمت برگ را از کوچک به بزرگ می نویسیم (از چپ به راست).
توجه1:ساقه اعداد یک رقمی صفر است.
توجه2:تعداد کل اعداد در قسمت برگ باید با تعداد داده ها برابر باشند.
نمودار چند بر:
برای رسم این نمودار روی محور افقی مرکز دسته ها و روی محور عمودی فراوانی مطلق جدا می شود نقاط هر طبقه در صفحه را مشخص می کنیم سپس آنها را به ترتیب به هم وصل می کنیم و به صورت نموداری نمایش می دهیم
نمودار ستونی:
در رسم این نمورار روی محور افقی مرکز دسته ها و روی محور قائم فراوانی مطلق طبقات نوشته می شود و سپس نقاط هر طبقه مشخص و به صورت مستطیلی نمایش می دهند.
نمودار تجمعی:
برای رسم این نمودار روی محور افقی مرکز دسته ها و روی محور قائم فراوانی تجمعیرا جدا می کنیم سپس نقاط هر طبقه را در صفحه مختصات معلوم کرده به یکدیگر وصل می کنیم و ابتدای آن را به محور افقی وصل می کنیم.
نمودار دایره ای:
در رسم این نمودار ابتدا کل فراوانی را بدست آورده سپس 360 درجه را بر کل فراوانی تقسیم می کنیم حاصل مقدار زاویه ایست که بر هر داده تعلق می گیرد.
سپس حاصل این خارج قسمت را در فراوانی مطلق هر طبقه ضرب می کنیم که مقدار زاویه مرکزی برای هر گروه به دست می آید. برای اینکه بدانیم مقدار پوشش هر گروه بر روی دایره چه قدر است زاویه مرکزی متعلق به آن گروه را بر 360 تقسیم و در 100 ضرب می کنیم به عبارت دیگر درصـــد فراوانی هر گروه (طبقه) را محاسبه می کنیم.
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت معرفی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
همراه با تصاویر مربوطه
کوره و پرده هوای گرم
انواع کوره ها و پرده های هوای گرم از ظرفیت 75000 الی 1000000 کیلوکالری بر ساعت جهت تأمین هوای گرم و اتاق های پخت صنعتی
دستگاه پکیج بالای سقف
انواع پکج های پشت بامی به دو صورت یکپارچه و مجزا از ظرفیت 5 الی 50 تن بروت
پکیج تبخیری آپارتمانی
پکیج تبخیری آپارتمانی به صورت سرمایش تبخیری و کویل آبگرم در ظرفیت های مختلف در انواع گوناگون
برج خنک کننده گالوانیزه
برج های خنک کننده با بدنه گالوانیزه و فن سانتویفوژ از ظرفیت 10 الی 1400 تن برودت
برج خنک کننده فایبر گلاس (F.R.P )
برج های خنک کننده فایرگلاس از ظرفیت 8 الی 1250 تن برودتی
پکیج آپارتمانی برودتی
پکیج آپارتمانی برودتی از نوع برودتی با کمپرسورهای Scroll در ظرفیت های مختلف
قیمت : 9,500 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت تولیدی نرم افزار قاصدک ، ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی سرور در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست مطالب
مقدمه
بخش اول (معرفی شرکت)
درباره شرکت قاصدک
معرفی بخشها و فعالیتهای مختلف شرکت
بخش دوم (فضای اینترنتی HOST )
مقدمه
معرفی و مقایسه هاست لینوکس و ویندوز
کار با هاست لینوکس
وضعیت و رتبه بندی هاستینگ در ایران
نتیجه گیری و خلاصه فصل
بخش سوم (مرکز داده ها Data Center)
تاریخچه Data Center
تعاریف دیتا سنتر
چگونگی استفاده از دیتا سنتر
ارتباط با دیتا سنتر
تجهیزات دیتا سنتر
ویژگیهای اصلی دیتا سنتر
نحوه در اختیار گرفتن یک سرور وب
معیارهای نرم افزاری یک دیتا سنتر
پیش نیازمندیهای یک دیتا سنتر
بخش چهارم (نظرات و پیشنهادات)
نظرات
پیشنهادات
مقدمه
بی شک دوره کارآموزی زمانی مناسب برای طرح عملی انچه در دوره دانشگاه یاد گرفته ایم است، اما من در این دوره علاوه بر پیاده سازی عملی آنچه در دانشگاه در مورد پایگاه داده، تجزیه و تحلیل و برنامه نویسی تحت وب یاد گرفته بودیم ، نکاتی جدید و بسیار جذاب در مورد سرورها و نحوه ثبت دامنه وهاست یاد گرفتم.
بر آنیم به امید خدا هر انچه را آموختیم برای استفاده سایر دانشجویان بر روی کاغذ بیاوریم تا شاید راهی باشد برای انان که می خواهند پای بر این عرصه بگذارند.
در بخش اول به معرفی شرکت و بخشهای مختلف آن پرداخته ایم.
در بخش دوم نگاهی کلی به مفهوم دامنه و هاست خواهیم داشت و اینکه هاستها از چه طریقی و به چه نحوی فضا را در اختیار ما قرار می دهند.
در بخش سوم به دیتا سنتر ها (Data Center) یا مراکزی که فضا را در اینترنت فراهم می کنند، نحوه عملکرد، ساختار و ... آنها می پردازیم
در فصل آخر نیز پیشنهادات و نظرات خود را در مورد شرکت، عملکرد و دوره کارآموزی بیان خواهم نمود.
امید که مورد توجه دانشجویان و استاد گرامی قرار گیرد.
قیمت : 4,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم پایان نامه ارشد) مهارت های اجتماعی در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
مقدمه
توجه به مهارت های اجتماعی از دیر باز در کانون توجه پژوهشگران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت بوده است. در متون پژوهشی، مهارت های اجتماعی به عنوان رفتارهای اجتماعی مورد قبول و یادگرفته شده ای که باعث ارتباط با دیگران و بهبود کیفیت زندگی می شود، تعریف شده است. از زمانی که مهارت های اجتماعی به عنوان یک موضوع قابل مطالعه معرفی شده است ، انفجار واقعی در تحقیقات رخ داده است و آگاهی فزاینده ای نسبت به اهمیت این حوزه علمی در پژوهش های بالینی و کاربردی ملاحظه می شود (آدبیسی، آیروهام و آموی، 2014).
اجتماعی شدن
مسئله اجتماعی بودن انسان و اینکه انسان ذاتا موجودی اجتماعی است یا اجتماعی زیستن را کسب کرده از دیرباز میان فلاسفه و اندیشمندان مطرح بوده است و منجر به ابراز دیدگاه های متفاوتی شده است. شاید قدیمی ترین نظریه پیش ساخته نگر باشد که مربوط به قرن پنجم پیش از میلاد و قائل به ذاتی بودن گرایش به حیات به صورت اجتماعی است. دیدگاهی که عملا در قرن شانزدهم میلادی و پس از بیست ویک قرن تسلط این دیدگاه با تفکرات جان لاک در خصوص محیط گرایی رو به افول نهاد .نقطه حرکت لاک در این مورد اصل عقاید ذاتی که از زمان افلاطون تا زمان دکارت ادامه داشت، تاکید بر تجربه گرایی بود. این حرکت در اتحاد با نهضت فکری تحول گرایی به پرچمداری ژان ژاک روسو نهایتا در جا اندازی این مفهوم که اجتماعی شدن نیز به عنوان بخشی از وجود آدمی اکتسابی است، سهم عمده ای را بر عهده گرفت. از سوی دیگر این جریان فکری در تعامل با تحولاتی که در زمینه های نظریه زیست شناسی به سردمداری چارلز داروین (1859) صورت گرفت و آثاری که این دیدگاه تکاملی بر فلسفه و علوم انسانی و اجتماعی نهاد، منجر به تعمیق دیدگاه های نوین بشری در خصوص اکتسابی بودن جریان اجتماعی شدن بشر شد (بازکورت و ووران، 2014). به این ترتیب، این دیدگاه که انسان از همان آغاز زندگی موجودی اجتماعی است، صورت جهانی به خود گرفت. آری اجتماعی شدن، جریانی است که از همان لحظه تولد کودک که به وی لباس می پوشند و به گهواره می گذارند و یا در مقابل گریه های او واکنش نشان می دهند، آغاز می شود. کودک که پس از تولد در سال های نخست زندگی کاملا به دیگران وابسته است، با افزایش سن میزان اتکای او به دیگران کاهش می یابد. اما با این وجود این نیاز هم چنان باقی می ماند و کودک بدون تماس با دیگران قادر به ادامه زندگی نیست و با گذشت زمان روابط کودک با دیگران گسترش پیدا کرده و با اشخاص بیشتر و گوناگونی آشنا می شود. پس جریان رشد اجتماعی یک سیستم دوجانبه ارتباطی بین فرد و جامعه است و به همین جهت هم تاثیرات فرهنگی و هم الگوهای رشد فرد باید به طور هم زمان مدنظر قرار بگیرد. بنابراین ،توضیح اجتماعی شدن مستلزم بیان الگوهای رشدی فرد و هم چنین ارزش ها و الگوهای است که توسط جامعه و گروه های اجتماعی انتقال می یابند (لوگسون، 2012).
تعریف مهارت های اجتماعی
درباره اینکه مهارت های اجتماعی واقعا چه نوع مهارت هایی هستند و چگونه باید آن ها را تعریف کرد ، تا حدی ابهام وجود دارد. علت عمده این ابهام این است که گروه های حرفه ای گوناگون مانند (مددکاری اجتماعی، تعلیم و تربیت، روان شناسی مدرسه، روان شناسی بالینی و روان پزشکی و پرستاری روانی ) نسبت به مطالعه این موضوع علاقه نشان داده و راه حل هایی برای آن ارائه کرده اند (چان و همکاران، 2015). در متون پژوهشی مربوطه، مفهوم مهارت اجتماعی به صورت های مختلف تعریف شده است:
گرشام و الیوت (1990)، مهارت های اجتماعی را مجموعه ای از رفتارهای یاد گرفته شده ای می دانند که به ما اجازه می دهند تا به آغاز و ادامه تعاملات مثبت با دیگران بپردازیم که از جمله این مهارت ها ،می توان به تقسیم احساسات خود با دیگران، کمک کردن به آن ها برای آغاز یک رابطه و کنترل میزان خلق و خو اشاره کرد (بری و کونر، 2010 :1).
تیگن (1990) ، مهارت های اجتماعی را به عنوان رفتارهای اجتماعی مورد قبول و یادگرفته شده ای که باعث ارتباط با دیگران و بهبود کیفیت زندگی می شود، تعریف نموده است (الکان و اردم، 2011: 3451).
خدایاری فرد و همکاران (1386)، مهارت اجتماعی را توانایی ایجاد روابط متقابل با دیگران در زمینه خاص اجتماعی ، به طریقی که در عرف جامعه قابل قبول و ارزشمند باشد. (همان منبع :26).
در تعریف مهارت های اجتماعی ویژگی های ذیل مورد قبول اکثر محققان است :
1. ارتباط فرد به فرد که شامل تبادل و تفسیر پیام ها است.
2. یادگیری رشد پیدا می کند و علاوه بر شخصیت فرد ، تجارب گذشته و تعامل بین فردی او نیز در رسیدن به هدف موثر است.
3. به صورت کلامی (سخن ، لغات ، جملات )و یا غیر کلامی و استفاده از چشم ، تن صدا، بیان چهره ها و ژست ها می باشد.
4. از فرهنگ و گروه های اجتماعی که فرد در آن زندگی می کند تاثیر می پذیرد.
5. توسط تقویت اجتماعی رشد پیدا می کند ، این تقویت در صورتی موثر است که مورد علاقه فرد بوده و برانگیزاننده باشد.
6. طبعیت دو جانبه ای دارد و رفتارهای دو سویه را می طلبد و از عوامل محیطی سن ،جنس و موقعیت دیگر افراد تاثیر می پذیرد (چان و همکاران، 2015).
.Darwin
.Gersham &Elliot
.Tegin
.Alkan &Erdem
قیمت : 22,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
دانلود پرسشنامه استاندارد رسمیت در سازمان، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این پرسشنامه دارای 15 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان رسمیت در سازمان می باشد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 15
تعداد مولفه : مولفه ندارد
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
قیمت : 2,500 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی