مقاله تحلیل سریال کارتونی سفید برفی در 49 صفحه با فرمت word
فهرست مطالب
فصل اول:(معرفی تحقیق) • تعریف مسئله • فرضیه • اهمیت مسئله و ضرورت انجام کار فصل دوم:(مروری بر سابقه تحقیق) • تحقیقات انجام شده در کشورهای مختلف جهان • خلاصه داستان سفید برفی فصل سوم:تاثیرات تلویزیون بر اطفال •کودک ، تلویزیون، مدرسه • چرا مطالعه و بررسی پاره ای از تاثیرات تلویزیون بر روی اطفال سخت و دشوار است ؟ • تاثیر گذاری تلویزیون بردانش آموزان دبستان (م .ر) فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها • بررسی و تجزیه وتحلیل جدول شماره • پیشنهاد منابع فهرست جداول ونمودارها o جدول شماره :1 (سوالات مطرح شده) o جدول شماره:2 (درصد) o نمودار شماره 1 o نمودار شماره 2 o نمودار شماره 3 o نمودارشماره 4اهمیت مسئله و ضرورت انجام کار
تلویزیون ازتازه ترین وسائل سرگرمی وآموزشی برای کودکان است و در هر جامعه ای یکی از ارکان اصلی است وبعد از مکان های آموزشی در درجه اول اولویت قرار دارد.معمولا کودکان به تلویزیون بیش از رادیو علاقه مند می شوند بطوری که 75% کودکان تلویزیون را بررادیو ترجیح می دهند.
تلویزیون می تواند با ارائه درسهای آموزشی برای کودکان ونوجوانان مفید باشد به نظرعده ای علت توجه و استقبال کودکان از تلویزیون این است که دسترسی به این تفریح و سرگرمی از سایر فعالیت ها آسانتر است.
از طرف دیگر به علت مدت برنامه و استمرار رابطه ای که تلویزیون با کودکان دارد آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
مطالعات انجام شده نشان می دهد که مجموعه برنامه هایی از قبیل سریال های داستانی و برنامه های مستند- توجه پیامگیران بیشتری را به خود جلب کرده و در انتقال پیام موفق تر بوده اند.از طرف دیگر پیامگیران نیز امکان پیگیری برنامه ها و الگو برداری از آن ها را پیدا کرده اند.
تماشا می کنند ودر روزهای تعطیل وقت بیشتری را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند و با افزایش سن تا 12 سالگی میزان تماشای تلویزیون آن ها نیز افزایش پیدا می کند وانجام کارهای تحقیقی در این مورد ضرورت بسیار می یابد.
قیمت : 4,800 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت در دوره های آموزشی طراحی داخلی چه چیزهایی باید بیاموزیم در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب:
در دوره های آموزشی طراحی داخلی چه چیزهایی باید بیاموزیم!
آشنایی با دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی تهران
دوره ی آموزش دکوراسیون داخلی مقدماتی
دوره ی آموزش دکوراسیون داخلی پیشرفته
نقشه کشی ساختمان و مقدمات آن برای طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دست آزاد و درک هندسه برای طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی مفهومی برای طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی
آشنایی با سبک های معماری داخلی
مدیریت پروژه در طراحی دکوراسیون داخلی
نرم افزار Revit
.
آشنایی با دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی تهران
نمایندگی ونک مجتمع فنی تهران که در سال ۱۳۹۳ مفتخر به کسب عنوان برترین نمایندگی استان تهران شده است با قرار گرفتن در نقطه ای استراتژیک با دسترسی عالی و با بهره مندی از تجهیزات و امکانات برتر آموزشی، موقعیت مناسبی را جهت آموزش دانش پذیران فراهم آورده است. این مجموعه با مدیریت واحد و مشترک با نمایندگی نارمک که در شرق تهران واقع شده است و با همکاری موسسه ITD Canada، دوره های تخصصی آموزش معماری داخلی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می کند. این دپارتمان در هر دو نمایندگی با علم بر خلا موجود بین تحصیلات دانشگاهی و مهارت مورد نیاز بازار کار، دوره های خود را برگزار نموده و سعی در پرکردن این خلا دارد.
این دوره ها با هدف تربیت متخصصین برای ورود به بازار کار دکوراسیون داخلی طراحی گردیده است. نمایندگی ونک مجتمع فنی تهران با به خدمت گرفتن اساتید مجرب و با سابقه درخشان در امر کار و تدریس، موجب شده است دانشجویان این دوره ها ضمن آشنایی با مشکلات موجود در بازار کار و شرایط خاص این بازار توانمندی لازم جهت اجرای آموخته های خود، به شکلی مطلوب را بدست آورند و با تجربه، اتکا و اعتماد به نفس کافی از عهده اجرای پروژه هایی که به آن ها واگذار می شود، به خوبی برآیند که رضایت دانش آموختگان این دوره ها گواه این مطلب است.
قیمت : 2,600 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران 75 سوالی هیجانات مثبت و منفی تحصیلی (پیشرفت) در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پکران، گوتز، تیتز و پری(2002)، هیجانهای پیشرفت را هیجانهایی میدانند که به طور مستقیم با فعالیتهای پیشرفت یا پیامدهای پیشرفت گره خوردهاند. این هیجانها موقعیتهای گوناگون حضور در کلاس درس، امتحان و زمان مطالعه را شامل میشوند. پکران (1992، به نقل از ساکیز، 2007) از هیجانهای ویژهای که توسط دانشآموزان در موقعیتهای یادگیری تجربه میشود و مستقیما با یادگیری تحصیلی و موفقیت آموزشی مربوط هستند، با عنوان هیجانهای پیشرفت یاد میکند. هیجانهای مثبت (غرور، امیدواری و لذت) و هیجانهای منفی (خشم، اضطراب، ناامیدی، شرم و خستگی) میباشد. لازاروس (1991، به نقل از حسنزاده، 1386) بین هیجانهای ناهمخوان با هدف، که جلوی دستیابی به اهداف شخصی را میگیرند و هیجانهای همخوان با هدف، که دستیابی به اهداف شخصی را تسهیل میکنند، تمایز قائل شده است. به طور کلی، هیجانهای ناهمخوان با هدف، منفی و هیجانهای همخوان با هدف، مثبت هستند. هیجانهای مثبت شامل شادی، خوشبینی و امید، علاقه و عشق و هیجانهای منفی شامل ترس، خشم، نفرت، غم، احساس گناه، شرمساری و استرس میباشند. تفکر عمومی این است که هیجانهای مثبت، پیامدهای مثبت و هیجانهای منفی، پیامدهای منفی دارد. با این حال، هرکدام از این دو دسته هیجان از محاسنی برخوردار هستند. هیجانهای مثبت دایرهی تفکر آدمی را وسعت میبخشند، باعث گسترش آفرینندگی، کنجکاوی و پیوند بیشتر با دیگران میشوند، به کشف دیدگاهها و پیوندهای اجتماعی و کسب مهارتهای جسمانی و اجتماعی میانجامند، بر منابعی که فرد در مقابله با مسائل و مشکلات به کار میگیرد، میافزایند و توانایی سازگاری تکاملی مثل تولید مثل را افزایش میدهند. از سویی، هیجانهای منفی منابع انگیزشی برای دفاع از خود،
- Pekrun
- Titz
- Perry
- achievement emotion
- Sakiz
- positive emotions
- pride
- hope
- enjoyment
- negative emotions
- anger
- anxiety
- hopelessness
- shame
- boredom
- Lazaros
- goal-incongruent
- goal-congruent
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد سوال ها: 75
مولفه (خرده مولفه ها): مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قیمت : 5,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی
پاورپوینت معرفی خدمات مالی با استفاده از دو فناوری NFC و USSD در 44 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc
مقدمه :
تجارت همراه به عنوان یکی از زیر مجموعه های از تجارت الکترونیک محسوب می شود. تجارت همراه به هر گونه مبادله مستقیم یا غیر مستقیم دارای ارزش پولی که از طریق شبکه همراه انجام می گیرد، اطلاق می شود. تجارت همراه را می توان به دو بخش بانکداری همراه و پرداخت همراه تقسیم نمود. بانک ها در زمینه بانکداری همراه و شرکت های تأمین کننده خدمات پرداخت در حوزه پرداخت همراه ذینفع می باشند. •برخلاف SMS که ازفضای خالی داده ای شبکه جهت ارسال اطلاعات استفاده می کند ، در USSD از فضای ارسال صوت استفاده می شود بنابراین از لحاظ میزان امنیت در حد بسیار بالایی قرارداشته و امکان شنود آن به سختی امکان پذیر می باشد. روش کار بدین صورت می باشد ،زمانیکه یک پیام با فرمت USSD ارسال می شود، دستگاه موبایل با آن پیام همچون یک تماس صوتی برخورد کرده و تماس مربوطه را به گیرنده BTS ارسال می نماید. BTS نیزپس از دریافت پیام آن را به سرور اصلی و در نهایت به MSC منتقل می کند. •MSC بدون هیچگونه پردازشی بر روی USSD آن را به سرور VLR و سپس به HLR ارسال می کند . حال نرم افزاری که به منظور پردازش پیام در USSD در نظر گرفته شده است بر روی سرور HLR و پس از پردازش پیام رسیده و تهیه پاسخ لازم ،نسبت به ارسال پاسخ به سرور VLR . و سپس MSC و در نهایت دستگاه موبایل یا MS اقدام می کند. •مسئله حایز اهمیت در خصوص استفاده از USSD همزمانی آن در انجام تراکنش ها و استفاده از فضای VOICE در ارسال داده ها می باشد. چراکه در صورت ازدست رفتن آنتن دهی به هنگام برگزاری یک جلسه با شبکه ، کلیه اطلاعات رد و بدل شده از بین می رود که به منظور برطرف کردن این قضیه بایستی از ترکیب این روش با یک روش نرم افزاری استفاده کرد. •در حال حاضر براساس استانداردها و پروتکل های ارائه شده توسط ” انیستتو استاندارد ارتباطی اروپا ” هیچکدام از سرویس دهندگان خدمات موبایل داده های رد و بدل شده در قالب USSD بربستر شبکه را بر روی سرور URL , VLR ذخیره نمی کنند. البته این مسئله به عنوان یک ممنوعیت مطرح نشده است و صرفا” به منظور حفظ بازدهی شبکه ها توصیه شده است.
قیمت : 12,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی