پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)

دانلود پرسشنامه استاندارد باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این پرسشنامه توسط دیرا – اسمولک در سال 2004 طراحی شده و شامل 34 گویه است که باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور را در قالب 5 مولفه خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات اندازه­ گیری می­ نماید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            34

تعداد مولفه : 5 مولفه (خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3

قیمت : 3,500 تومان

پرداخت و دانلود

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



کلمات کلیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.