پاورپوینت استراتژی و اهداف ( فصل 4 کتاب ماری جو هچ) در 23 اسلاید مجزا قابل ویرایش در قالب فایل پاورپوینت با فرمت ptt
فصل 4 کتاب ماری جو هچ(( استراتژی و اهداف ))
مفهوم استراتژی برای اولین بار در اواخر دهۀ 1950 به عنوان یک استعارۀ نظامی در تئوری سازمان مطرح شد. در بکار گیری استعارۀ استراتژی در سازمان ها ، دشمن ، رقابت سازمان است.همچنین بازار ، محل کارزار می باشد. در استراتژی سازمانی ، هدف سد کردن یا کسب سهم بازار رقبا بدون از دست دادن سهم خود از بازار است. مفهوم استراتژی معمولاً بیشتر به درون تئوری سازمان منحصر می شود. در تئوری (( سازمان مدرنیست )) ، مفهوم استراتژی به تلاش های طرح ریزی شدۀ مدیریت عالی ، برای تحت تأثیر قرار دادن ره آوردهای سازمانی از طریق مدیریت روابط سازمان با محیط اشاره دارد. در حالی که در (( تئوری نمادین – تفسیری )) سازمان ، کانون تمرکز به سمت فرآیندهای وضع استراتژی ها یا نقش استراتژی در ساخت اجتماعی سازمان ها تغییر جهت می دهند. حوزه ی استراتژی در مفاهیم (( طرح ریزی )) و (( کنترل شرکت )) متجلی شده است.
فهرست مطالب :
تناسب استراتژیک
1.تئوری وابستگی
2.تئوری بوم شناختی جمعیت سازمان
3. تئوری نهادی
محک یا الگوی مقایسه
فرآیندهای استراتژی به عنوان تصمیم گیری عقلائی
رهبری هزینه
متمایز سازی
تمرکز کردن
تحلیل درون و برون سازمانی
هدف از ارزیابی داخلی و خارجی
تنظیم و تدوین استراتژی
اجرای استراتژی
چالش های فرا روی مدل عقلائی
استراتژی های خود جوش ( ناگهان ظهور )
خلاصه
قیمت : 15,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی