مفاهیم اساسی در مدیریت ارتباط با مشتری با نگاهی به e-CRM

مفاهیم اساسی در مدیریت ارتباط با مشتری با نگاهی به eCRM در 19 صفحه مجزادر قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده

دانش (اطلاعات) به عنوان یک فاکتور رقابت کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می‏شود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها این امکان را فراهم می‏آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت ارتباط با مشتری بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان ایجاد شده و بر این ارزش تاکید دارد. این مقاله ابتدا به معرفی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه نقش آن را در سازمان را بررسی می کند. در پایان نیز به معرفی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی می پردازد.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، مدیریت منابع اطلاعاتی، مشتری

قیمت : 15,000 تومان

پرداخت و دانلود

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



کلمات کلیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.