مفاهیم اساسی در مدیریت ارتباط با مشتری با نگاهی به eCRM در 19 صفحه مجزادر قالب ورد قابل ویرایش با فرمت doc
چکیده
دانش (اطلاعات) به عنوان یک فاکتور رقابت کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها این امکان را فراهم میآورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت ارتباط با مشتری بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان ایجاد شده و بر این ارزش تاکید دارد. این مقاله ابتدا به معرفی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه نقش آن را در سازمان را بررسی می کند. در پایان نیز به معرفی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی می پردازد.
کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، مدیریت منابع اطلاعاتی، مشتری
قیمت : 15,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی